0
 0,00 0 artikelen

Geen producten in de winkelwagen.

Routerneren

Het Retourbeleid van Goos Ski en Outdoor

Als je de bestelling retour wilt sturen heb je  het recht je bestelling tot 30 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te retourneren. Onze retourservice is mogelijk voor producten die voldoen aan de volgende voorwaarden:

  • Het artikel is compleet, ongedragen en onbeschadigd. 
  • Het artikel is in originele staat en voorzien van originele labels en/of kaartjes.
  • Het product zit in de originele en onbeschadigde verpakking. Dozen van bijvoorbeeld helmen of skischoenen mogen niet gebruikt worden als retourverpakking. Gebruik hiervoor een extra doos.
  • Ski's: het is mogelijk om ski’s binnen 30 dagen na ontvangst op eigen kosten te retourneren. Hiervoor gelden de volgende voorwaarden: ze zijn ongebruikt en in originele staat. Als de bindingen een boorbinding is en deze specifiek voor jou gepersonaliseerd zijn  kunnen we deze niet meer terugnemen.
  • Als een artikel niet voldoet aan onze retourvoorwaarden, kunnen we het helaas niet verwerken en geen terugbetaling aanbieden.

Hoe kan ik artikelen retour sturen?

1. Verpak de items met alle labels eraan bevestigd in de originele verpakking. Gebruik een goede doos.

2. Plak het retourlabel dat je hieronder kan aanmaken op de doos. Verwijder overige labels.

3. Breng je pakket naar het door jou gekozen afleverpunt van de pakketdienst en lever het daar in.

4. Na ontvangst in ons magazijn kan het 5-10 werkdagen duren voordat je pakket en je terugbetaling zijn verwerkt. Je ontvangt hiervan een bericht per email. Het geld wordt teruggestort op dezelfde manier als waarop je betaald hebt.

Hoe kan ik ski's retourneren?

Het is mogelijk om ski’s binnen dagen na ontvangst op eigen kosten te retourneren. Hiervoor gelden de volgende voorwaarden:

  • De ski’s zijn ongebruikt en in originele staat.
  • Als de bindingen een boorbinding is en deze specifiek voor jou gepersonaliseerd zijn kunnen we deze niet meer terugnemen.

Als je ski’s retourneert kan dit alleen naar het onderstaande adres. Zorg dat je altijd een track & trace code ontvangt waarmee je je pakket kan volgen. Zonder deze code heb je geen garantie dat het pakket is afgeleverd.

Retouradres:
Skiwinkel Hoofddorp
Arnolduspark 10
2132CR  Hoofddorp

Verzendkosten terugkrijgen?

Bij een volledige retour van je bestelling ontvang je de verzendkosten van het versturen terug. Je betaalt dus voor je bestelling uiteindelijk alleen retourkosten.

Bij een gedeeltelijke retour ontvang je alleen het bedrag van de geretourneerde artikelen, en dus niet de verzendkosten.

Extra verzendkosten, zoals avondlevering, express verzending of eilandentoeslag, worden niet terugbetaald na retournering van je bestelling.

cart